- V objednávce je nutné uvést požadované údaje (u právnických osob nebo fyzických osob registrovaných v rejstříku živnostenského podnikání tak, jak jsou uvedeny v daném rejstříku).
- Na základě objednávky bude:
- Právnickým osobám/fyzickým osobám registrovaným v rejstříku živnostenského podnikání vystavena zálohová faktura ve výši 70 % celkové částky splatná předem, nejpozději 15 dnů před zahájením pobytu a do 15 dnů po ukončení pobytu bude objednateli vystavena konečná faktura,
- Jednotlivcům/fyzickým osobám nepodnikajícím zaslána prostřednictvím e-mailu informace s platebními pokyny, objednatel musí uhradit 100 % celkové částky před zahájením pobytu v souladu se zaslanými platebními pokyny.
- Pro změny objednaných služeb kontaktujte výhradně Bc. Renátu Vaďurovou prostřednictvím emailu
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , nejpozději 15 dnů před zahájením pobytu. - Změny objednaných služeb nahlášené řádně (tj. nejpozději 15 dnů před zahájením pobytu) budou řešeny následujícími způsoby:
-
- V případě snížení odebíraných služeb u právnických osob/fyzických osob registrovaných v rejstříku živnostenského podnikání vrácením částky ve výši rozdílu mezi objednanými a odebranými službami po ukončení pobytu, nejpozději však do 15 dní po ukončení pobytu,
- V případě snížení odebíraných služeb u jednotlivců/fyzických osob nepodnikajících vrácením částky za neodebranou stravu; částka za ubytovací služby zůstává bez nároku na náhradu, taktéž při rekreacích hrazených přes FKSP.
- V případě zvýšení odebíraných služeb realizací nové objednávky,
- Při stornu celé objednávky uhradí objednatel stornopoplatek ve výši 50 % celkové částky za všechny objednané služby.
- Změny objednaných služeb nahlášené po řádném termínu (tj. méně než 15 dnů před zahájením pobytu) budou řešeny následujícími způsoby:
-
- V případě snížení odebíraných služeb bez nároku na náhradu rozdílu mezi objednanými a odebranými službami nebo individuálně,
- V případě zvýšení odebíraných služeb realizací nové objednávky tak, aby byla tato objednávka před zahájením pobytu zveřejněna v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění.
- Při stornu celé objednávky uhradí objednatel stornopoplatek ve výši 70 % celkové částky za všechny objednané služby.
- V případě, že by počet ubytovaných osob měl klesnout pod 50 % původně ujednaných osob v objednávce, je provozovatel oprávněn od objednávky odstoupit.
- V případě nedodržení splatnosti faktury se objednatel zavazuje zaplatit za každý den prodlení smluvní pokutu dle aktuálního sazebníku Univerzity Palackého v Olomouci.
- Objednatel ručí za potvrzení objednávky nejpozději 15 dnů před nástupním termínem.
- Pro pobyt ve VS Pastviny platí „Provozní řád VS Pastviny“ a „Poučení o zpracování osobních údajů klientů VS Pastviny“, které jsou veřejně přístupné na internetových stránkách pastviny.upol.cz.
- Poskytovatel je povinen při nástupu na středisko odevzdat objednateli, vedoucímu skupiny nebo jimi pověřené osobě ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit členům skupiny nerušený výkon jejich práv spojených s ubytováním, a to po celou dobu ubytování.
- Změna v jmenném seznamu ubytovaných osob musí být neprodleně oznámena vedoucímu střediska.
- Při částečném využití areálu si provozovatel vyhrazuje právo do volných kapacit umístit další zájemce o služby střediska. Výuka Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci má přednost před ostatními objednateli a záleží vždy na domluvě objednatelů s vedoucím střediska, jakým způsobem si budou účastníci distribuovat sportovní vybavení a využívat zázemí střediska.
- V případě nižší obsazenosti, než je kapacita chatky nebo pokoje, se jednotlivcům/fyzickým osobám nepodnikajícím účtuje celková cena za chatku nebo pokoj.
- Stravovací služby jsou poskytovány od 15 osob ubytovaných ve středisku. Jednotlivec/fyzická osoba nepodnikající vždy začíná obědem a končí snídaní v případě plné penze, začíná večeří a končí snídaní v případě polopenze.
- Odebrání stravy formou tzv. „balíčku na cestu“, lze pouze na základě odsouhlasené změny po telefonické dohodě s vedoucím střediska, nejpozději 15 dnů předem.
- V souladu se zákonem č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a Obecně závaznou vyhláškou obce č. 2/2019, o místním poplatku z pobytu (dále jen „vyhláška“), je fyzickým osobám účtován místní poplatek z pobytu, jehož sazba činí 15 Kč za každý započatý den, s výjimkou dne jeho počátku. Od poplatku z pobytu jsou osvobozeny osoby uvedené ve vyhlášce.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato objednávka včetně případných dodatků podléhá povinnému uveřejnění podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění.
- Tato smlouva je uzavřena dnem jejího podpisu oprávněnými osobami smluvních stran a nabývá účinnosti:
- U jednotlivců/fyzických osob dnem jejího podpisu
- U právnických osob/fyzických osob registrovaných v rejstříku živnostenského podnikání dnem jejího uveřejnění v registru smluv v souladu se zmíněným zákonem a dnem jejího podpisu.